May
14
2009

Unele explicatii

Vad ca sunt criticat pentru ideea cu publicitatea. O mai explic pentru ultima ora:
Un site cu peste 600.000 de vizitatori pe luna, cu peste 1.000 de useri online in acelasi timp nu poate fi hostat pe un server de 10eur sau pe blogspot.com sau alte situri din astea.
Acest site gereneraza un trafic lunar de minim 500 Gb si nimeni pe planeta asta nu te tine cu 10 eur, 50 eur sau alte sune mai mici de 250eur. Daca nu se vor gasi solutii il voi inchide si voi astepta cele 2 luni.

In acest moment situl www.ioanistrate.ro este pe locul 70.556 din lume
istrate

Si pe locul 83 in topul siturilor .ro

Dupa ce am dat zilnic peste 3000 pe vizitatori unici catre Foton , baieti au inceput sa puna taxe.
Cine este specialist poate sa ma verifice la acest link http://www.wta.ro/1620stats_referers_last
Dar fac si poza in caz ca blocheaza vizualizarile:
wta

Cei de la Foton au verde din cate am inteles, semaforul nostru este portocaliu.

Este curios cum intr-un interviu dat la OTV de catre cei de la IRSA ne spuneau ca acest lucru il fac din placere si banii vin pe alte cai. (dar aceasta este o remarca proprie)

Din pacate aceasta este o problema serioasa deoarece eu adminul acestui site nu sunt dispus sa dau din buzunarul meu cei 300eur si as dori sa ma intelegeti , daca nu pastrati-va parerile pentru dvs.

Si nu doresc sa-i scuz pe cei de la Foton, dar la 3-4mii de vizitatori trebuie sa bagi bani ca sa tii un server, iar cum ei nu au cum sa puna publicitate trebuie sa scoata cumva acesti bani.

27 Comentarii to “Unele explicatii”

  1. noi oamenii de rand va credem si suntem alaturi de dumneavoastra , nu trebuie sa bagati in seama toate rautatile si ar fi pacat ca noi cei multi sa suferim pentru rautatile altora.

  2. dl. admin nu e prima oara cand va spun si nici singura persoana, sa ii ignorati pe cei care comenteaza negativ.si nu inteleg de ce trebuie sa va justificati la cei care au de comentat negativ la adresa dumneavoastra sau a d.lui istrate.daca ii deranjeaza ceva pe acei oameni, n-au ce cauta aici.marea majoritate au incredere in dl. inginer si dumneavoastra faceti ce credeti ca trebuie,apeleti si la noi daca putem ajuta cu ceva si lasatii pe cei rautaciosi sa vorbeasca singuri.

  3. si ce cu reclama doar nu e de sait porno.”Cine a realizat primul avion cu reacţie?”-foarte bun pentru cultura .

  4. dl. admin ,eu cred ca cel mai bine ar fii sa gasesti o solutie ..adica noi sa platim lunar o suma de bani pentru a vedea tot ce se comenteaza aici .Multi zic ca nu sunt interesati de asa ceva ,dar nu exista zi sa nu se uite pe site ..asa ca eu asta propun ..sau am mai putea platii si prin sms-uri.Multumim pt tot ceea ce faci pt noi

  5. Admin, cauta alt sistem de reclama, daca google iti baga reclama sociala nu e bine ca asta nu aduce nici un ban 🙁
    incearca la etarget, sau la firmele mari, serioase din ro care vand reclama, si ince ceva din cate stiu eu cel mai bine se vinde reclama contextuala, desi preturi mici sunt mai multe cereri dc la cea prin bannere, fiind si mai ieftina.

    Admin:
    Am incercat pe toti: Beyond, Adsense, Etarget mai mult de 1,5mil nu am strans pe luna. Iar Beyond au facut si ei clickul la 1 cent si nici la ei nu mai ating nici macar 1milion/luna 🙁

  6. Mi se pare normal ca din orice se poate in lumea asta sa incerci daca nu sa scoti bani, sa optimizezi. Asta se cheama si in cazul acestui site, de fapt nici macar de optimizare se pare ca nu e vorba, cat de mentinere a site-ului. FOCA

  7. Buna ziua,

    Am deosebit respect pentru Dl.ING.ISTRATE si pentru dumneavoastra.Va rog sa ignorati mesajele din partea celor obraznici si sa va continuati munca.Astept cu nerabdare in fiecare zi mesajele dumneavoastra iar cand nu vad nimic abia atunci intru in panica!Multumesc!Faceti cum credeti ca e mai bine pentru toata lumea, eventual poate gasim o solutie sa va ajutam cu ceva!

  8. Dl istrate nu a primit alte mesaje? ca luna aceasta nu s-au facut publice?

    Admin:
    Nu a ajuns inca la mine

  9. la 600 000 vizitatori/luna dvs va faceti probl de 300 euro?:))))))))))))))))))))

    btw, decat sa postati numai comentariile: uau multumim ca existati, iesim diseara in strada?, va fi diseara cutremur? etc mai bine inchideti comentariile cu totul

    daca doriti sa faceti o fapta buna ajutati-l pe d-nul istrate sa foloseasca blogul(in cazul in care nu stie) si lasati-l pe dansul sa ne furnizeze informatiile,sigur nu vor mai fi probleme

    Admin:
    Suna penibil… dar din 600.000 de vizitatori nu iese decat maxim 10$ pe luna din Google Adsense (care il si scot saptamana asta… ca deja ma enerveaza cu Anunturi sociale – ele nu genereaza nici un venit)

  10. ADMIN
    intr-un mesaj anterior pe care nu l-ai postat am sugerat sa evaluezi echipamentele sa comunici costurile si cu siguranta vor fi multi dintre vizitatori disperati ai saitului tau asa cum sunt si eu care ne putem lipsi de o anumita suma lunar pe care sa o transferam in contul tau.
    Constat ca SUNTEM 600.000 de mii de vizitatori ,deci nu ai avea de ce sa stabilesti o taxa vor fi destui care vor depune minim 10 lei(nu scoate nimeni saracia din casa cu 10 sau 100 lei) si uite asa se aduna banuti tot in beneficiul nostru .
    OAMENI BUNI CE INSEAMNA CITIVA BANUTI PENTRU INFORMAREA VOASTRA?
    ADMIN
    comunica contul sau datele pentru mandate on line,cum putem cumpara un cotidian putem plati si la intretinerea saitului
    PUBLICA MESAJUL NU IL MAI BARA

    Admin:
    Ideea este ca as dori ca persoanele juridice sa sustina acest site, dar din pacate doar 2 oferte mai de la ei .

    Sa stiti ca multi oameni … (poate simpli multi dintre ei) … mi-au propus acest lucru.
    Unii vor sa-mi trimita direct intr-un cont IBAN, dar ideea e ca ar fi necesar 1 RON “de caciula”, dar 5 ron e transferul bancar si inca 1-2RON sa te bucuri de acei bani 🙁
    Asteptam pana pe 1 iunie sa vedem care va fi situatia.

  11. Domnul Admin nu mai tineti cont de raufacatori.Nu cred decat dupa ce trec de cutremurul avertizat de dl Istrate,la fel ca si Iuda.Imi pare rau de comparatie dar cam asa este.Nu au de ce face comentarii.Se pot uita la comenturi si atat.Cine posteaza sa aibe un comportament civilizat.Este parerea mea.
    Nu ne privati pe cei mai multi de informatii.Uneori sunt vitale.
    Multumesc,de efortul si rabdarea de care dati dovada.
    Sa apara,va rog ce am scris.

  12. Admin, eu iti multumesc ca existi si ca ai bunavointa sa ne transmiti mesaje din partea domnului Istrate. Nu te mai necaji, ignora mesajele negative. Ciinii latra, caravana trece! Si invidia e mare….Inca odata spun, semaforul ERA VERDE LA CURTEMURUL DE 5 GRADE !!! Asa ca eu cred in SEMAFORUL ISTRATE !!! Sa va tina Dumnezeu tot asa! MULTUMIRI.

  13. D-l,
    Lasati-i in pace ,ignorati-i pe cei care vbesc fara sa se gandeasca!!!!
    Nu va mai bateti capul cu toti fraierii!!!!
    Bafta in continuare!
    Cam pe cand se preconizeaza totusi acel cutremur pe care-l tot asteapta si D-l Istrate?In curand sau prin toamna?
    Multumesc

  14. Dl.Admin, va dau dreptate referitor la cele postate! Nu bagati in seama toate gurile rele care nu au ce face decat sa critice! Eu una va doresc sanatate dvs dar si d-lui Istrate si ceea ce veti decide sa faceti, noi vom respecta, chiar daca sincera sa fiu in cele 2 luni timp in care doriti sa inchideti blogul, voi sta cu teama, dar faceti cum e mai bine ptr dvs.

  15. Sunt perfect de acord cu Dana-Alina. De ce trebuie sa va justificati ? Daca cuiva nu-i convine ceva de pe acest site, sa nu mai intre. Eu cand gasesc ceva care ma deranjeaza, nu mai accesez site-ul respectiv si gata.Oricum mult succes in continuare si mai ales multa sanatate. Pentru mine sunteti foarte buni si va astept noutatile cu mare interes in fiecare zi.

  16. Am sa va prezint o discutie purtata cu un anume Cristi care posteaza si la mobotix.
    Informatiile ii apartin lui Cristi :

    _________________________________________________________
    Avem pentru Romania, cutremure de la 1800 incoace.

    – 1802 – 7,9 grade.
    – 1812 – 6,5
    – 1829 – 7,3
    – 1838 – 7,5
    – 1908 – 7,1
    – 1940 – 7,4
    – 1977 – 7,2
    – 1986 – 7,1
    – 1990 – 6,9
    – 1990 – 6,4 (primu` a fost pe 30 mai, al doilea pe 30/31 mai – noaptea).
    – 2004 – 6
    – 2009 – 5,02.
    Deci : tendinta care este? – de scadere a intensitatii.
    Acum, hai sa ne imaginam acolo jos cum sunt placile.
    De ex. toti stim ca practic placa pe care e braila-galati … intra dedesubtul celei care are muntii din zona. Practic muntii aia se ridica de cate ori e cutremur, sau ma rog, ceva de genu`.
    În sec. 19 au fost foarte multe cutremure de intensitate mare.

    Ideea este ca eu tind sa-i dau dreptate lui Marmureanu care tot spune “fratilor , ruptura s-a produs, ce urmeaza n-o sa se simta”.

    Culmea este ca pana acum a avut dreptate.

    # 2004, 26 decembrie, Cutremur de gradul 9,1 în Sumatra (Indonezia), peste 220000 de morţi;
    # 2005, 28 martie, Cutremur de gradul 8,7 în Sumatra (Indonezia), circa 1000 de morţi;
    # 2007, 21 ianuarie, Cutremur de gradul 7,2 în Indonezia

    În Vrancea cutremurele sunt generate de placa asiatica adica vin de undeva din dreapta cum privesti pe hartă. În Vrancea este o micro placa, noi nu suntem pe vreo mare placa tectonica aici. Placa aia asiatica se termina undeva la turci si acolo se loveste sau se sprijina de o alta care ne scutura pe noi.
    Placa aia asiatica este in vest oprita de asta pe care e grecia si italia.
    La nord vest este placa tectonica a Marii Negre, care e cea pe care stam noi. Deci placa asiatica vine si da si in grecia si in România – ne bat chinezii ca sa zicem asa.
    _______________________________________________________

  17. admin ai dreptate ,cine nu intelege e problema lor,sunt prea egoisti si nu-si vad decat interesul ,adica de a afla cat mai multe de la D-mn. Istrate,dar cand e vb de ajutor toti se dau la o parte,eu personal te inteleg perfect,si sincer i-ti spun nu am posibilitatea de a ajuta,a-s fi facut-o cu ceea mai mare placere,pana la urma urmei tu sti cel mai bine ce ai de facut,nu trebuie sa dai socoteala la nimeni atata timp ca nimeni nu contribuie cu nimic

  18. Cum si de ce se produc cutremurele de pamant

    Cele mai devastatoare cutremure din lume se produc la jonctiunea a doua placi tectonice convergente, in momentul in care una dintre acestea aluneca sub cealalta, prin procesul de subductie.
    O echipa de cercetatori, condusa de Teh-Ru Alex Song, de la Institutul Carnegie din Statele Unite (Departamentul pentru Magnetism Terestru) a descoperit in premiera ca invelisul de la varful acestor placi coincide cu zonele in care se produc seisme de intensitate mica sau unde au loc activitati telurice non-vulcanice, care sunt concentrate in zone cu temperaturi de peste 450 de grade Celsius.

    Potrivit unui studiu publicat astazi in revista “Science”, cutremurele de intensitate mica, asa-numitele seisme “tacute”, dureaza zile, saptamani sau chiar luni de zile, pana cand elibereaza intreaga energie, in vreme ce cutremurele majore nu tin mai mult de cateva zeci de secunde si rar depasesc un minut. De pilda, cutremurul din San Francisco din 1906 de exemplu a durat 40 de secunde, iar cel din Alaska din 24 ianuarie 1964 a tinut peste 7 minute. Multe cutremure produc o miscare a solului asemanatoare cu leganatul unui vapor. In functie de intensitatea cutremurului, solul este miscat in valuri fine sau smucit cu putere.

    Pentru realizarea acestui nou studiu, oamenii de stiinta au analizat informatiile adunate timp de 20 ani de activitate seismica in sudul Mexicului, unde placa tectonica denumita Cocos a alunecat sub placa nord-americana. “Putem afla multe amanunte despre structura pamantului, in functie de viteza, puterea si interferentele diferitelor unde seismice” – a explicat Song, care a adaugat ca, in mod normal, undele P sunt cele mai rapide. Acest tip de unde, denumite si unde de comprimare, se propaga cu o viteza de aproximativ 1 pana la 5 mile pe secunda (1.6 pana la 8 kilometri/secunda), depinzand de materialul prin care se deplaseaza. Ele pot traversa substante solide, lichide si gazoase si astfel pot patrunde prin scoarta pamantului. Atunci cand se deplaseaza prin roca, undele pun in miscare particule minuscule de roca, inainte si inapoi, indepartandu-le si apropiindu-le, pe directia pe care circula unda. De regula, undele seismice P ajung la suprafata terestra sub forma unei bufnituri bruste.

    Un al doilea tip de unde, denumite si unde S sau unde de taiere, ajung la suprafata putin in urma undelor P. In timp ce aceste unde sunt in miscare, ele deplaseaza in afara particule de roca, impingandu-le perpendicular cu calea undelor. Astfel rezulta prima perioada de ondulare asociata cutremurelor. Spre deosebire de undele P, undele S nu se deplaseaza direct prin pamant. Ele circula doar prin materiale solide, astfel incat sunt oprite de stratul lichid din interiorul pamantului. De altfel, in mod constant se produc unde seismice foarte slabe care se deplaseaza de-a lungul planetei.

    Scoarta terestra nu este nici neteda si nici continua. Crapaturi adanci ce ajung pana la manta fragmenteaza litosfera in mai multe placi tectonice. Formarea placilor tectonice este datorita presiunii create de curentii magmatici din mantaua Pamantului asupra scoartei terestre. Acestia se formeaza ca rezultat a ridicarii magmei fierbinti spre partea superioara a mantalei, urmand sa ia locul magmei mai reci care, la randul ei va cobori in adancime.

    Placile tectonice sunt mobile, ele deplasandu-se pe suprafata mantalei cu 3-4 cm/an. In timpul deplasarii placilor tectonice, acestea inevitabil vor intalni alte placi tectonice in cale. Acestea se vor ciocni iar placa mai grea va intra sub placa mai usoara, se va afunda in mantaua Pamantului si se va topi. Acest proces se numeste subductie. Crapatura scoartei pe unde placa patrunde in manta se numeste fosa. Cele mai puternice cutremure din ultimul timp, Indonezia, 2004, Alaska, 1964, Chile, 1960, au avut loc in zona faliilor de subductie. In prezent, cei mai numerosi si mai periculosi si activi vulcani de pe Terra sunt situati in zonele de subductie din jurul Oceanului Pacific, cunoscute sub numele de “Centura de Foc a Pacificului”.

    Litosfera planetei este strabatuta de aproximativ 51.500 de kilometri de zone de subductie, iar miscarea acestora duce la deplasari medii de 5 centimetri. Totusi, in locurile in care marginile a doua placi se lipesc si au loc cutremure, deplasarile sunt de pana la 20 de metri si asta pe distante de sute de kilometri. Zona Vrancea este considerata de specialisti drept un stadiu final al unei foste zone de subductie. Toate seismele vrancene majore au acelasi tip de plan de falie, orientat NE-SV. In plus, s-a constatat tendintele de grupare a seismelor vrancene minore catre anumite adancimi “preferate”, care ar fi de circa 80 km, circa 95-100 km, circa 125 km, circa 133-136 km, si apoi 150s/-5 km. Acest tip de adancimi corespund cu zonele de falii vechi formate in partea “scufundata” din vechea placa subdusa formata in zona Carpatilor Orientali, cu milioane de ani in urma. Cele mai puternice cutremure din zona Vrancea, care au determinat si numeroase pierderi de vieti omenesti, s-au inregistrat la 26 noiembrie 1802, 10 noiembrie 1940 (a avut adancimea focarului de 122 km si magnitudinea de 7,4 pe scara Richter) si 4 martie 1977 (adancimea focarului fiind de 93 km si magnitudinea de 7,2 pe scara Richter).

    Sursa: Romania Libera
    Autor
    Elena Marinescu

  19. Buna ziua,
    Eu ca multi altii avem incredere in d+nul Istrate si daca este nevoie de ajutorul nostru financiar apelati cu incredere.
    Nu tineti cont de toti cei care comenteaza ca sa se afle in treaba si nici de cei ceau interes sa nu se creeze panica (autoritatile competente mai bine ar lua masurile de prevenire a dezastrelor in caz de cutremur si ar informa populatia ceea ce trebuie sa faca)
    Sanatate si nu renuntati la ce ati inceput!

  20. admin, nu stiu daca exista vreo posibilitate legala de a contribui la supravietuirea acestui site.Pentru cei care nu se pricep cum sa aduca publicitate pe site, sau cum se poate cumpara acel server de care este nevoie,poate gasiti o varianta ca sa contribuim si noi la rezolvarea acestie probleme. Asa cum ne place sa accesam tot timpul blogul d-lui Istrate pentru linistea noastra, tot asa ar trebui sa intelegem sa ne straduim sa gasim o rezolvare impreuna acestei probleme. Pentru cei care nu vor sau nu au posibilitatea de a ajuta, este problema lor, dar sunt convinsa ca se vor gasi destui care vor sa rezolve aceasta situatie.

  21. am o propunere – cei ce cred in ceea ce spune dl Istrate, sa contribuie cu o suma modica la intretinerea site-ului sub ce forma va dori dumnealui – de ex . de la 1-10 euro si cred ca se poate asigura plata – sa spuneti daca este in regula ce am propus – daca Dl.istrate face ceva pentru noi cei care credem in dumnealui – mi se pare normal sa facem si noi – cei care accaesma acest site si care poate vom fi printre cei norocosi in caz de cutremur major – admin astept un raspuns ; Cu stima

    Admin:
    Deocamdata ne baza pe persoanele juridice, daca nimic nu se va concretiza pana pe 1iunie va anunt

  22. Cum spuneam la articolul cu semafor…Toata lumea vrea moca dar nimeni nu se gandeste si la banii care se baga pentru a furniza niste informatii iar administratorul are dreptate ca si un simplu site costa , ca sa nu mai vorbim de banii care se baga in cercetare. Oricum fotonsas.ro are orice drept de a restrictiona accesul asta in primul rand in al 2 lea rand toate informatiile furnizate de site-ul fotonsas.ro sunt informatii protejate de legea copyright-ului iar dumneavoastra pe acest site copiati in mod mai mult decat grosolan cu COPY-PASTE acele informatii. Am avut personal grija sa restrictionez modalitatea de copy-paste. O zi buna

  23. buna admin. am si eu o intrebare si dc ai timp sa-mi raspunzi sa ma luminezi si pe mine, ti-as fi recunoscatoare! dl istrate, simte acele vibratii, care indica posibilitatea producerii unui cutremur, dansul a afirmat ca vede mai multe cladiri si zone din romania afectate , dar si ca exista 50-50 sanse sa se produca la noi sau in alta parte acest eveniment. dc prin absurd vorbind, nenorocirea se abate in alta parte, si vibratiile dansului ajung in limite normale , inseamna ca am scapat anul acesta sau imediat inevitabilul tot se va produce? nu stiu dc am redat prin scris ceea ce am vrut eu defapt sa spun dar oricum iti multumesc pentru efortul care-l depui!!!

    Admin:
    In acest moment sigura cale de intoarcere la normalitate (ma refer la vibrati) este aparitia unui cutremur/eveniment important

  24. admin fiecare om face un lucru in limita posibilitatilor lui,nu inteleg de ce trebuie sa te justifici cand toti stim ca e vb de bani nu de nasturi,sper sa nu ne bagi pe toti in aceasi oala

  25. Admin
    revin si repet, cu riscul de a te enerva, dar constat ca sunt destui vizitatori ai acestui blog care sustin ideea de a cotiza pentru buna desfasurare a acestuia .
    Comunica-ne datele de contact si trimitem mandate on line ,este dorinta noastra ca acest sait sa supravietuiasca .Nu stiu cite firme vei gasi si care ar fi perioada pe care ei ar sustine material acest sait dar noi ceilalti,fara firme ,suntem mai multi .

    Admin:
    Asteptam pana pe 1 iunie sa vad daca persoanele juridice sunt interesate

  26. admin poti face un sistem de newsletter sa trimiti stirile despre un eventual cutremur pe mail celor interesati si sa faci o restrictie astfel incat sa se citeasca un articol si daca vor sa citeasca mai mult sa se autentifice.Si pt asta pui si tu o taxa modica 10-20 ron/luna ca mi se pare foarte putin. Te sfatuiesc sa renunti la wordpress si sa treci pe joomla daca nu te descurci sau ai nelamuriri si intrebari trimite un mail pe xxxxx si te ajut eu.

    Admin:
    E mai greu de configurat… plus pe wp ai pluginuri 🙂
    De cateva zile ma joc cu Drupalul sa vad ce poate… si apoi trec si la “jungla” 🙂 ii zic asa ca am avut ceva probleme cu ea…dar pe versiuni mai vechi

  27. e foarte usor de configurat da-mi un mail poate facem treaba. Ai si la joomla o gramada de extensii, plugin-uri , etc. E foarte cool. Astept mail

Adauga un comentariu

This site is protected by WP-CopyRightPro