Aug
12
2009

Mesaje noi

10.08.09 O voce anunta: Criza economica si financiara inceteaza la sfarsitul acestui an.

10.08.09 Un cetatean ma intreaba la telefon: Dle. Istrate, cand vine cutremurul?
Eu raspund: la inceputul lunii septembrie. In acest moment vad numai praf si ceata.
Cetateanul: atunci animalele vor fi foarte agitate

60 Comentarii to “Mesaje noi”

  1. admin multumim f. mult pt mesaje,dar cred ca nu trebuie sa intram in panica deoarece sunt 2 lucruri care trebuie sa le stim in legatura cu mesajul 2 din 10-08-09,daca e vb de marele cutremur si daca septembrie anul asta???admin te rog din suflet sa-mi raspunzi la cele 2 intrebari,multumesc anticipat

    Admin:
    Din pacate aceste mesaje nu spun si aceste 2 lucruri
    Ne vom lua dupa vibratii, iar ca parere personala cred ca va fi ceva

  2. Sal Adm
    Treaba cu animalele …. nu am incredere in animale. Am un caine rasa boxer, a prins ceva cutremure, dar la nici unul nu a “presimit” ceva. In afara faptului ca doarme si sforaie groaznic in timpul cutremurului …in rest nimic 😀 ! Pestii la fel . Am si acvariu ..Pauza si asta . Se spune ca sar din acvariu, devin fff agitati etc. Ori am niste animale nesimtite ori ….:)). O singura exceptie am observat la pisica din curte. Cu 5 min de cutremurul din 25 a iesit din cutie si a miorlait destul de urat .
    Asteptam cu ff mare interes vesti pana in septembrie .
    O zi placuta .

    Admin:
    Am un bun prieten in Tulcea. SI la cutremurul aceasta caini lui erau cocotati pe gard ca gainile. Cred ca al dvs caine e prea rasfatat 🙂

  3. Inteleg ca putem sta linistiti luna asta – corect ?

    Admin:
    Cam da

  4. @Admin
    A fost vreo criza?

    Hmmmm?!

    S-a anuntat cria, este criza , se va sfarsi criza curand!!!!

    Toate sunt doar anunturi pentu cei hpnotizati de programele TV cu stiri!!

    Sunt sigur ca Dl.Istrate are o rezerva in acest sens! si nu comenteaza criza! lol
    Anuntul e dat pentru tele-hipnotizati–sa se trezeasca!!

  5. dar poate fi si cutremur care sa nu ne puna viata in pericol sau cutremurul cel mare ?

    AdminL
    Nu stiu … vedem cum evolueaza vibratiile

  6. admin multumesc pt raspuns,cred ca Dmn. Istrate stie perfect ce reprezinta acest mesaj,mai am o intrebare ,daca acest mesaj cu seismul in septembrie se refera la tara noastra?sanatate multa

  7. subscriu la ce a zis meduza.poporul asta oricum e in criza de 50 de ani si mai bine.criza de personalitate,criza politica,de cea economica ce sa mai vorbim.am tot strans cureaua si o vom tot strange ca suntem fraieri.nu doar ceusescu a fost singurul sacrificiu.ar trebui acum impuscati toti din clasa politica.sa vina unii tineri,noi,cu gandire clara.nu hotii astia care ne-au dus la sapa de lemn.poate cutremuru din septembrie ii va cerne.

  8. Eu, sincer cred ca va veni marele cutremur! Este atata rautate in jurul nostru!! Nu se poate ca Dumnezeu sa ne mai suporte!! Cred in ceea ce simte dl. Istrate! Este prea dureros ce se intampla pe langa noi si cu noi!! Multa putere administratorului si d-lui Istrate! Sa va Dumnezeu sanatate si putere, sa va simtim aproape si cu gadul la noi!!
    Cu respect,

  9. Se pare ca evenimentul nefericit se apropie.Mesajele sint cit se poate de clare….Am anuntat si eu intr-un post anterior (dintr-o alta sursa ) ca va fi cutremur la inceputul lunii septembrie.Din pacate,va fi ,doar Dumnezeu sa hotareasca altfel.In opinia mea ,totul este prestabilit si nu este nimic intimplator!

  10. @moromete

    Animalele simt energia electromagnetica si ca urmare se agita inainte de cutremure care depasesc 6 grade Richter. Animalele nu se agita inainte de cutremure care nu ne pun viata in pericol. Cele mai serioase semne le dau canarii dar si animale de casa ca si cainii sau pisicile.

  11. sa te faci bine cat mai repede :)!

  12. Bine de stiut ma duc si eu la biserica sa ma spovedesc macar sa nu mor asa.Sanatate domnule Istrate respectiv domnule admin.

  13. admin Dmn. Istrate a anuntat autoritatile in legatura cu acest cutremur?Daca da sunt curioasa daca a fost ascultat si luat in serios avertismentul?Daca sunt de acord cu dansul?

    Admin:
    Politia … da … acum nu stiu ce masuri vor lua.
    Mai sunt si unii reprezentati ai primarilor inclusiv cei ai Capitalei.
    Ideea ca in Romania … de la vorbe … la fapte … e cale lungaaaaaaaaaaaaa.

  14. Laudat fie Isus!

    @moromete- Am citit (in Lazarev)si m-am convins ca animalele domestice se aseamana si se pliaza pe tipul stapanului; asa cum e stapanul, asa e si animalul. Se formeaza o comuniune intre cei din gospodarie. Am mai multe confirmari. Sunt unii care-si iau caini de companie, altii vor sa fie agrsivi si cainii lor sunt agresivi, altii au pitbull ca asa e la moda, iar pitbull-ul e pasnic. Imi cer scuze, dar asta ar fi un semn al sensibilitatii celor din gospodarie; scuze! Pisica din curte e mai putin domestica, deci mai salbatica, dar mai sensibila pentru ca nu e mai apropiata de cei din casa.
    Va gor sa ma scuzati!

  15. poate va fi un ” cutremur ” politic – daca observam s-a ajuns prea departe cu mojicia si lipsa de bun simt a oamenilor politici aflati la putere – pe acesti “tovarasi nu ii afecteaza criza ca doar au bani multi in conturi !!! tot de la oameni simpli cei ei sacrificii – divinitatea , prin Dl.Istrate va da un semn cu siguranta !!! multumesc pentru informatii !! numai bine tuturor! Cu stima Gabi Birta

  16. admin pe 10 iulie ai dat o atentionare in care spuneai ca un mesaj primit anunta ca in luna septembrie intre 5-15 va avea loc un eveniment important,dar nu era sigur daca era pt Romania,acum vad ca D-mn. Istrate primeste tot mai des mesaje legate de luna septembrie,acum sunteti siguri ca va fi la noi ?

    Admin:
    Singur va fi ceva si Romania va fi implicata

  17. salut admin!
    sa dea dumnezeu ca la inceputul lunii septembrie sa avem un alt eveniment total diferit de producerea unui seism.
    daca vom avea seism—-, in afara de faptul ca va avem pe voi(multumim pentru asta) si vom fi anuntati , dumnezeu cu mila.
    in ceea ce privesc autoritatile, eu cred ca ei nu au nici un interes sa anunte populatia ,in cazul in care vor sti de eveniment, nu-i intereseaza, cu cat mai putini cu atat mai bine(parerea mea).
    multumim pentru mesaje, asteptam in continuare alte vesti.
    dumnezeu sa ocroteasca ROMANIA

  18. In 77, 86, 90 au fost cutremure puternice. Dl. Istrate cu cat timp inainte a primit data la care se vor produce? (Asta ne-ar putea ajuta sa determinam anul acestui cutremur)

  19. Conf comment-ului 1, nu se stie anul cand va fi cutremurul, dar conf comment-ului 13, dl Istrate a anuntat deja Politia….
    Sa intelegem ca dl. Istrate stie ca va fi cutremur in sept anul acesta?

    Va rog admin sa ne lamuriti cat de cat.
    Multumesc

    Admin:

    Ce e pe blog , le-a spus si politistilor: adica exista o posibilitate , iar daca va fi ceva ii va suna

  20. Buna seara.Prietenul meu lucreaza in cadrul p[olitiei si vreau sa va spoun ca nu mi-a zis nimik.. sau poate ca nu vrea sa ma sperie pentru ca stie ca sunt fff fricoasa.Voi ce credeti?

    Admin:
    Eu stiu ca cei din Bucuresti stiu … poate nu la nivel mic.
    Dar cum va spuneam … nu cred ca vor face ceva … poate dupa dezastru (daca va fi)

  21. politia in mod sigur nu va lua nici o masura,sunt varza,dabia se taraie pe ,dar nu sunt nici ei de vina ci sistemul

  22. Let’s blame others and the system, but what have we done, we don;t say nothing, u dont do nothing, look to Elena Cirste’s problem, how many of us tried to help her? You should be better and care more for others.

  23. Eu nu cred sa fie in sept, in fine, mai vorbim …

    Iar despre criza, eu va recomad sa fiti cat se poate de echilibrati cu banii, sa nu faceti nici un fel de cheltuieli care nu sunt NECESARE, aceasta criza nu se va termina inainte de 2020 !

    Puneti si voi pe un translator instantaneu si incercati sa cititi:

    http://www.andrebarbault.com/crise_2010.htm

    mai multi astrologi spun (cautati pe Google) ca US vor intra în belea cu adevarat si adanc de tot deabia din primavara lui 2010 cand Uranus trece in Berbec …pt ca ar face configuratii f nasoale pe harta lor natala …

    Asa ca… eu nu vreau sa va sperii , dar va sfatuiesc sa fiti precauti …pt ca daca supravietuiti cutremurului, razboiului, macar sa nu muriti de foame …

    Bancile erau falite, astia au tiparit multi bani, asta va crea inflatie iar consumul scade , nu tb sa fii mare economist ca sa nu-ti miroase a bine.

    Hai , pa !

  24. sinteti de acord sa facem urmatoarea “prinsoare”:
    eu spun ca nu se va termina nici o criza anul asta si nu va fi nici un cutremur major in septembrie anul acesta.

    in caz ca o sa am dreptate va rog sa inchideti acest blog..ok?
    in caz ca nu voi avea voi recunoaste “geniul” lui i istrate.

    rog publicare. merci.

    Admin:
    E aberant ce spui tu. Doar cu 24-48ore putem spune daca e cutremur sau nu. Deocamdata avem unele indicii. Daca acele indicii contineau si anul 2009 FACEM ORICE PRINSOARE CU DVS.

  25. “In acest moment vad numai praf si ceata.”
    Sa fie o referire la starea vremii din acea zi? Sa intelegem ca seismul va veni intr-o zi cu mult vant (care va ridica praful) si cu ceata? Din cate stiu eu, in septembrie nu prea sunt zile cetoase, cel putin nu in Bucuresti. Sau poate ca atentionarea nu se refera la Bucuresti, ci la un alt oras unde astfel de fenomene sunt frecvente (undeva la munte sau langa o cariera sau balastiera)?

  26. Mersi mult Adim.Totusi cred ca daca va fi va fi ceva mic.. sper sa fie asa.ceva imi spuen ca anul acesta nu va fi nimic grav.Oricum ramane de vazut.

  27. ziua 250 a anului acesta cade pe 9 septembrie ,iar in mesajul de ieri spune ca la inceputul luni septembrie va avea loc cutremurul,admin e mai mult decat evident ca va fi cutremur,datele sunt prea exacte,mai ales mesajul in care apare a 50 zi ,poate ma insel eu ,dar daca te uiti in urma la mesaje toate au sens acum,au mare legatura intre ele mai ales cele din iulie,crezi ca ma insel eu si sunt paranoica?

    Admin:
    Eu cred acelasi lucru … dar eu pun pe primul loc vibratiile. Si va sfatuiesc si pe voi sa faceti acelasi lucru. Ele ne confera siguranta producerii unui eveniment

  28. Dar de ce trebuie sa credeti neaparat ce spune domnul Istrate? Adevarul este ca si pe mn m-a pus pe ganduri, dar nu cred ca poate sti nimeni daca se va produce sau nu un cutremur.
    Domnule Istrate, cutremurul pe care il “prevestiti” va avea loc tot in Marea Neagra? Ca tot zicea specialistul Radulian ca cutremurul de pe 5 aug a avut doar trei replici si este f posibil sa mai vina inca unul…

    Admin:
    Este posibil sa apara acel cutremur care va distruge Istambulul si litoralul nostru.

  29. ?

  30. Admin, nu mai spune nimic domnul Istrate? Ne apropiem de 15 august…

  31. din cate stiu eu la turci se asteapta un mare cutremur care va afecta f. mult constanta ,poate stie careva mai multe despre acest subiect,poate despre acest eveniment este vb. in mesajele D.mnului Istrate despre luna septembrie,admin tu ce crezi?

  32. un mic istoric al cutremurelor majore,cunoscute, din Romania:

    1. 8 octombrie 1620 – magnitudine intre 7 si 8 grade pe Scara Richter.
    2. 8 august 1681 (9 august 1679 ) -cutremur ce are loc in timpul domnitorului Şerban Cantacuzino. magnitudine intre 7 si 8 grade pe Scara Richter.
    3. 12 iunie 1701 – magnitudine intre 7 si 8 grade pe Scara Richter.
    4. 31 mai 1738 – in timpul domniei lui Constantin Mavrocordat …într-o însemnare grecească apare că a avut loc un „cutremur foarte cumplit” iar pe un ceaslov o altă însemnare menţionează că în 31 mai, la ora 3 dimineaţa pămîntul s-a cutremurat şi chiar „s-au despicat şi au eşit apă cu miros de iarbă de puşcă şi de pucioasă”…
    5. 6 aprilie 1790 – magnitudine intre 7 si 8 grade pe Scara Richter.

    6. 26 octombrie 1802 – ora 12:55, magnitudine 7,9 grade, adâncime 150 km -la Bucureşti, cutremurul a durat 2 minute şi jumătate iar cronicile si insemnarile Bisericii Ortodoxe precizeaza faptul ca “au cazut turnuri de la sfintele biserici, iar alte biserici au cazut de tot” si ca in Bucuresti ” s-a rupt turnul cel inalt, Coltea, care era podoaba orasului, iar din casele boieresti si din cele de obste putine au scapat zdravene”…de asemenea o mare parte a caselor din Bucuresti, fiind de lemn, au ars.

    7. 5 martie 1812 – ora 2:30, magnitudine 6,5 grade, adâncime 130 km – nu am gasit informatii despre pagubele produse.

    8. 14 noiembrie 1829 – ora 3:40, magnitudine 7,3 grade, adâncime 150 km – a avut o durată de un minut şi, despre el, dascălul de la Batiştea scria „cu puţin lucru nu s-a potrivit cu cutremurul din leatul 1802 octombrie 14”.

    9. 23 ianuarie 1838 – ora 20:45, magnitudine 7,5 grade, adâncime 150 km – raporul întocmit de prefectul poliţiei arată că au fost 8 morţi, 14 răniţi, 36 case dărîmate în întregime şi multe cu stricăciuni serioase.

    10. 31 august 1894 – magnitudine 7,1 grade – la acest cutremur s-a remarcat prabusirea malurilor Prutului pe o lungime de peste 500 de metri in judetul Galati, precum si distrugerea mai multor case vechi de la periferia Bucurestiului.

    10. 6 octombrie 1908 – ora 23:40, magnitudine 7,1 grade, adâncime 125 km. – a fost un cutremur ce s-a anifestat in 3 faze consecutive, din ce in ce mai puternice, si care a durat aproximativ 3minute.A avariat mai ales casele vechi din Bucuresti si din estul Munteniei si sudul Moldovei.

    11. 10 noiembrie 1940 – ora 3:39, magnitudine 7,7 grade, adâncime 133 km – Efectele lui au fost devastatoare în centrul şi sudul Moldovei, dar şi în Muntenia. Numărul victimelor a fost estimat la 1000 de morţi şi 4000 de răniţi, majoritatea în Moldova. Datorită contextului în care s-a produs, cifra exactă a victimelor nu a fost cunoscută, informaţiile fiind cenzurate în timpul războiului. In Bucureşti multe alte blocuri din Bucureşti au fost considerabil deteriorate si au existat circa 300 de morţi, majoritatea la prabuşirea blocului Carlton,o structură cu 8 etaje din beton armat.

    12. 4 martie 1977 – ora 21:22, magnitudine 7,4 grade, adâncime 94 km – a făcut în timp de circa 55 de secunde, 1.578 de victime, din care 1.424 numai în Bucureşti. La nivelul întregii ţări au fost circa 11.300 de răniţi şi aproximativ 35.000 de locuinţe s-au prăbuşit. Majoritatea pagubelor materiale s-au concentrat la Bucureşti unde peste 33 de clădiri şi blocuri mari s-au prăbuşit. Tot oraşul Zimnicea a fost distrus, şi s-a trecut la reconstruirea sa din temelii. Printre victimele cutremurului s-au numărat şi câteva personaje marcante, precum Toma Caragiu.

    13. 30 august 1986 – ora 00:28, magnitudine 7,1 grade, adâncime 131,4 km – a produs mai multe pagube in Bsarabia decat in tara, la Chisinau prabusindu-se 4 blocuri.

    14. 30 mai 1990 – ora 13:40, magnitudine 6,9 grade, adâncime 80-90 km – nu a cauzat pagube majore

    15. 31 mai 1990 – ora 3:15 , magnitudine 6,4 grade, adâncime 80-90 km – ca si predecesorul sau, nu a produs pagube majore.

    16. 27 octombrie 2004 – ora 22.34, magnitudine 6,0 grade, adâncime 90-100 km – de asemenea nu a produs pagube importante.

    17. 25 aprilie 2009 – ora 20:18, magnitudine 5,5 grade, adâncime 96 km – nu a produs pagube importante

    18. 08 august 2009 – ora 10:55, magnitudine – 5,8grade, adâncime 10 km – nu a produs pagube importante

    Deci, tot ce vorbeau fizicienii iata ca nu prea “se pupa” cu realitatea. Vorbeau de o anumita ciclicitate, de un anumit “drum” pe care unda acestui viitor cutremur o va lua ( si anume spre Moldiva ) ei dragilor, iata ca nu se stie. Pamantul nu stie nici matematica, nici geografie, el stie doar sa se descarce in momentul in care acumuleaza prea multa energie electromagnetica. Directia pe care se va descarca, doar Dumnezeu o stie, ce ne ramane e sa ne rugam.

    Sper sa ajute acest mic istoric, daca nu, admin sterge-l.

  33. Interesant, Andrei
    deci in sec.17 sunt 2 cutremure peste 7
    in sec.18 sunt 3 ~
    in sec.19 sunt 4 ~
    in sec.20 sunt 5 ~
    oare cate vor fi in sec.21? 😉

  34. eu am pesti si pe 23 iulie au inceput sa sara din acvariu si am ramas cu cativa ca aia au murit

  35. cititi ziarul libertatea si o sa va cruciti,deja oameni sunt intr-o stare de stres maxim,eu nu am auzit pana acum de acest om magnet,dar are un curaj fantastic sa declare ceva atat de sigur pe el,admin ai citit articolul?ce parere ai?

  36. “Praf si ceata”?… sa nu fie ceva legat de tornade… nu ca ar conta (ca nu prea am eu capacitati din astea) dar am visat saptamana asta ca zona de la Unirii era inconjurata de fuioare (ca cel de pe mare) si vantul luase pe sus un autocar, toti se grabeau sa intre la metrou…sper sa nu avem de-a face cu tornade, desi poate fata de un cutremur ar fi de preferat 🙂

  37. A 250-a zi a anului cade pe 9 septembrie. Daca e asa, atunci haideti sa ne uitam putin la aceasta data.
    Pe 8 septembrie este Nasterea Maicii Domnului, iar pe 9 septembrie, Sf. Ana. Multe romance poarta acest nume si avem si un lac denumit astfel – si nu orice lac, ci singurul vulcanic din Romania.
    Data de 9 septembrie este unica in viata noastra, deoarece se mai poate scrie 09.09.09. Multi o vor alege ca reper pentru a se casatori, de exemplu. Casatoria ar trebui sa fie un nou inceput…
    Daca adunam cifrele care compun aceasta data (09.09.2009), obtinem numarul 29, care este numar prim.
    Daca adunam cifrele lui 29, obtinem 11, care de asemenea este numar prim.
    Daca, in fine, adunam si cifrele lui 11, obtinem 2, adica numarul sarbatorilor ortodoxe praznuite in acest interval critic (Sf. Maria si Sf. Ana).
    Iar daca ne oprim iarasi asupra datei 09.09.09 si o “rasturnam” (sau o “privim in oglinda”), regasim infricosatoarea combinatie 666.
    Am amintit mai devreme de numarul 11. Sa ne uitam in trecutul nostru apropiat si sa observam cele doua mari evenimente care au avut loc: atacurile de la WTC (septembrie 2001) si aruncarea in aer a trenului de navetisti in Madrid (martie 2004). Si aceste evenimente sunt tot in numar de doua, ca si cele doua sarbatori religioase.

    Sa fie numai un lant de coincidente, sau tocmai se creeaza o conjunctura malefica ce poate favoriza producerea cutremurului?

    Cat despre ziarul Libertatea… sa spunem ca am o foarte mare rezerva fata de tabloide.

  38. Constanta nu poate fi afectata prea mult de un seism fie el si cu o intensitate de ~7 , atata timp cat zona Dobrogei este pe un teren stancos .

  39. # alexandra Says:
    August 13th, 2009 at 1:55 pm

    din cate stiu eu la turci se asteapta un mare cutremur care va afecta f. mult constanta ,poate stie careva mai multe despre acest subiect,poate despre acest eveniment este vb. in mesajele D.mnului Istrate despre luna septembrie,admin tu ce crezi?

    Adi : Apropo Alexandra, DE UNDE STII TU ?

  40. parerea mea este ca in septembrie va fi cutremur… insa unul politic din de o magnitudine f mare.. ganditi-va la pe 2 septembrie alesii neamului vin din vacantza si au de votat o multime de legi care mai de care mai inventive care vor afecta o masa mare de oameni … care pot oricand sa iasa in stada si sa provoace un “cutremur” social… admin a spus de nenumarate ori ca vibratiile dnului Istrate pot sa aibe explicatii dinverse.. iar parerea mea este ca luna septembrie, criza financiara si starea dezastroasa in care se afla romania din pct de vedere financiar care ar trb sa-si gaseasca rezolvarea prin respectivele legi se cam leaga unele de altele… parerea mea asta e.

  41. buna ziua

  42. Buna ziua. e prima data cand postez si eu o parere in ciuda faptului ca urmaresc acest site de f mult timp.Nu incerc sa zapacesc pe nimeni, stiu ca sunt fmulte interpretrari a prezicerilor d-lui Istrate dar consider ca si eu pot sa imi exprim parerea.
    D-l Istrate a afirmat ca Marele cutremur va fi intr-o zi de sambata in apropierea unei sarbatori f importante si ca va fi intre ora 1-3,1-5 dimineata.

  43. d-l istrate a zis ca acest cutremur va fi intr-o sambata in apropierea unei sarbatori f importante intre orele 1-3 sau 1-5 dimineata, observa totusi ca nu e nici zi nici noapte e intre si observa si copaci verzi. in urma analizarii mai multor indicii, initial s-ar fi ajuns la ideea ca ar putea aparea in jurul datei de 8-9 septembrie, ulterior s-a afirmat ca datele de 15 august si 8septembrie sa le avem in vedere. DAR sa gandit cineva daca INVERSAM putin lucrurile si DATELE devin ORE si ORA cutremurului devine DATA producerii lui ce vom obtine?…vom obtine: ORALE initiale- 1-3,1-5 dimineata transformate in DATA :13-15. DATELE initiale: 8-9sept si 15aug transformate in ORA: ora 8-9 si 15. INTERPRETARE: 13-15 septembrie (luna 9 a anului) ora 8-9 si 15 nush exact…poate minutele adik cutremurul sa fie cumva la ora 8:15 sau 9:15. asa m-am gandit eu….si are cumva legatura si cu ce a zis Omul magnet ca pe 13 sept ora 9 ar fi. nu il cunosc pe acest om habar nu aveam de el..dar totul se invarte in jrul catorva cifre:1,3,5,9.Nu stiu ce sa zic…spuneti-mi voi parerea…

    Admin:
    Interesant. Ideea ca noi mai avem un atu pe langa aceste mesaje, vibratiile.

  44. @ ok : tu ori esti copil ori esti prea naiv. Tu ai idee ce inseamna FMI sau al cui este ? Daca da, in caz de razboi stii ce s-ar intampla si unde s-ar duce tarile implicate sa se imprumute ? Mr Rockefeller ar rade de tine daca ar citi ce-ai scris mai sus. Mai documenteaza-te, vezi unde se vrea sa se ajunga cu “criza” asta. Deja tu nu vezi ca au fost facute cartile si deja fiecare tara joaca dupa cum canta FMI ?

    @Laura : nu stiu, dupa cum spuneam pamantul nu stie nici matematica nici istorie si nici geografie. Am citit undeva ca la un momentdat se va ajunge sa nu mai existe cutremure desi studiile spun ca fara cutremure n-ar mai exista gravitatia si in consecinta nici noi …ma rog, mi-ar placea sa discut o data cu Dn-ul Istrate dar din pacate sunt convins ca e imposibil asa ceva ..

  45. Am uitat sa va intreb:ce parere are Domnul Istrate de 2012,ca ar fi Sfarsitul lumii?

    Admin:
    Nu se va sfarsi viata pe Pamant, dar vor muri multi oameni

  46. vom muri si noi?

  47. admin in concluzie marele cutremur va fi inainte de 2012,oare sa fim loviti de 2 ori de mari catastrofe intr-un timp asa de scurt?

    Admin:
    Eu nu stiu 🙂 Eu, unul mi-as dori sa fie numai pace si liniste

  48. Asa este…aveti un f mare atu in fata altor persoane.Si ma bazez pe el.Mai ales ca eu sunt din zona Moldovei, care va fi afectata in timpul cutremurului dupa cum spune d-l Istrate, insa ma mut cu familia in zona Marii Negre, unde se pare ca va urma un cutremur pontic :D. E o chestie tare ciudata. Chiar d-l Istrate ce parere are de ceea ce spun specialistii si anume ca ultimul cutremur din m.neagra nu a avut destule replici, ca mai exista energie acumulata in acel loc si ca probabil va mai urma un cutremur ? Din cate imi aduc eu aminte a precizat la OTV in acea emisiune ca cei care nu vor fi afectati de cutremurul mare vor fi afectati ulterior de apa mare sau ceva in acest sens…Asa e admin?

  49. @ Andrei :

    nu stiu ce vb nene, poate sa fie si al lui tata mare FMIul , criza a costat 13 miliarde, daca numai jumate au iesit de la tipar o sa fie inflatie, somajul creste, el nu depinde de Rockefeller ci de consum, iar razboaiele au fost intotdeauna sursa de relansare economica, numai ca pâna acum nu au existat arme nucleare …iar în Iran n-o sa fie ca’n Irak.

    Esti pe teren alunecos, nu te avansa cu analize pt ca risti sa dai cu capul în zid, stai cuminte si fa economii, iar daca nu te dau afara pupa icoanele, criza adevarata nici n-a inceput.

    Hai, pa !

  50. iată că previziunile domnului istrate făcute anterior
    s-au adeverit;astăzi în jurul orei 14, pe ruta Bucureşti- Braşov un microbuz plin cu oameni a ignorat calea ferată şi s-a ciocnit violent cu un tren; ce a urmat…12 morţi, şoferul în stare foarte gravă şi alţi trei pasageri grav răniţi; este în apropierea zilei de 15 august şi e o situaţie cumplită ; să sperăm că nu va mai fi acum ceva grav; aşteptăm veşti de la tine adm; multă sănătate şi mii de mulţumiri, să depăşim cu bine această mare sărbătoare de 15 august, Dumnezeu să ne aibă pe toţi în pază, se întâmplă atâtea nenorociri că prea mult s-a înrăit lumea…

  51. admin tragedia de azi in care au murit 13 oameni schimba cu ceva situatia,despre acest accident cumplit era vb.?

  52. vad ca la noi activitatea seismica e destul de redusa,s-au produs putine seisme in zilele astea,sper sa ramana asa,poate s-a linistit pamantul si scapam

  53. admin cam peste cat timp sa mai ajteptam mesaje noi de la D-mnul Istrate?ar fi interesant sa vedem ce text contin ultimile mesaje in perioada asta atat de confuza legata de cutremur?

    Admin:
    In mod cert in urmatoarele 24ore nu vom avea parte de marele cutremur.

  54. salut admin!
    avem ceva pentru acest sfarsit de saptamana ?
    cum stam cu vibratiile, au mai crescut, sunt la acelasi nivel?
    postezi cava in aceasta seara ?
    multumesc si dumnezeu sa ocroteasca ROMANIA

  55. sper sa nu avem parte deloc de marele cutremur

  56. Alexandra, daca se linisteste activitatea seismica in Vrancea e de rau, asa ca nu ca nu te linisti. Se acumuleaza energii mai mari care se vor elibera la un moment dat….ghici cum!!!! Asa ca o perioada de acalmie mai lunga egal un cutremur mai mare!

  57. sint f multumita de faptul ca sli este cel realizat de ARIPANEAGRA(THEBLACKWING).
    cHIAR,THEBLACKWING, NU AI PUTEA SA ITI ALEGI O CULOARE DE ARIPA MAI PUTIN MACABRA?

    NOI ORICUM,TE IUBIM.

  58. admin poate mesajul cu cetateanul care vb la telefon cu d.mn. istrate are legatura cu mesajul in care aparea un telefon pus la incarcat,sau cand acel telefon se incarca ful atunci si vrancea se incarca

  59. Admin, pe un site al rusilor este o predictie de 48 h in Romania ptr un cutremur de 5-6 R! ce ne puteti spune? Multumesc.

  60. […] Pe plan economic: mesajul care l-a primit dansul spune in clar ca criza economica va lua sfarsit la sf. acestui – maxim inceputul anului viitor. Ce inseamna asta: la nivel macroeconomic Romania nu se va afla in declin, dar din punct de vedere indivual, dvs o veti simti acest lucru de abia/poate spre sf anului viitor. Asadar acest verdict va fi dat de economisti, nu de dvs (si este posibil sa fie spus de abia dupa luna iulie 2010) (mesaj) […]

Adauga un comentariu

This site is protected by WP-CopyRightPro