Apr
03
2009

Despre 2001

Voi da curs unei provocari, care din multe motive nu am dorit s-o fac. Imi primul rand ca nu am vrut sa aduc jicniri si am cautat sa fiu cat mai calm pentru a trata acest subiect.

Articolul acestea a venit de la o cititoarea a acestui blog care a scris :

DE CE NU POSTATI TOATE MESAJELE? DE CE A DISPARUT MESAJUL PE CARE L-AM TRIMIS ?? O SA-L TRIMIT PANA O SA-L LASATI

Va rog sa postati acest mesaj si acest link http://www.ziaruldeiasi.ro/local/bacau/o-noua-cacealma-cutremurul-de-la-noapte~ni26av – articolul este din 2001!!!Va suna cunoscut? Cam multe detalii legate de numarul mortilor si al caselor avariate, si se pare ca nu este prima data cand acest domn provoaca o adevarata psihoza in randul oamenilor care acum cred in prezicatori si nu in Dumnezeu! O sa ajungem sa ne si rugam la asemenea oameni precum la icoane!

Adaugat mai tarziu: Ura… am gasit si alt ziar la in acelasi trend ca si primul (multumesc) http://www.gds.ro/Actualitate/2001-09-08/Cutremurul+de+ieri-noapte+a+facut+victime+si+in+Gorj

Intr-adevar acest blog nu este pentru cei care au deja idei preconcepute.(parere personala a adminului)

Haideti sa o luam in mod conologic :
Pana in vara anului 2001, dl Istrate a fost invitat la mai multe emisiuni TV, prin care o reamintesc pe ceea de la OTV (de ce.. pentru ca peste 60000 de oameni o pot confirma). Dansul a aparut la aceea emisiune spunand ca un cutremur mare va veni in acel an. In acceasi ordine de idei a zis ca s-ar putea sa fie cutremurul pe care l-a vazut dansul in vise (mesaje).
Din pacate si acest articol dat de catre cititoarea noastra este o minciune si inca o dovada ca fiecare il intelege pe dl Istrate dupa cum bate vantul. Un argument mic: nici nu fragment de acolo nu relateaza cuvintele exacte ale dl Istrate (adica nu exista ghilimele).
Pe 6 septembrie 2001 cand dl Istrate a fost contactat telefonic a raspuns in felul urmator: un cutremur mare se aproprie, nu mai mult de o saptamana. Nu pot sa va dau informatii mai multe, dar am vibratii extrem de puternice.
Pe 11 septembrie 2001 s-a produs cutremurul. Dar nu a fost unul de teren, ci unul politic. Din pacate el a anuntat mai multe persoane ca nu va fi unul de teren , dar toate acele publicatii i-au intors spatele.

De abia din 2001, majoritatea publicatiilor l-au APRECIAT LA ADEVARAT LUI VALOARE.

Asadar cand domnul Istrate a anuntat cutremurul din Sumatra cu 4ore inainte, majoritatea televiziunilor si ziarelor au sarit cu stire. Reamintesc pe cele care au dat pe post si chiar au publicat o stire care inca nu se intamplase: OTV, Cadran Politic si Ziarul National.

Din pacate vor exista multi dobitoci care vor incerca sa INTERPREZE EI MESAJELE SI SA GASEASCA EI SOLUTII, si dupa ce gresesc sa dea vina pe dl Istrate.

Acuma EXISTA ACEST BLOG, CARE ESTE VOCEA DL. ISTRATE. PENTRU ACESTE CUVINTE DE BLOG SA-L FACETI RASPUNZATOR, NU DUPA ALTE RASTALMACIRI D-ALE VOASTRE.

17 Comentarii to “Despre 2001”

  1. Multumesc mult pt lamuriri si sper si va rog doar sa va tineti de cuvant si sa ne tineti la curent cu mesajele primite de dl istrate despre acest cutremur si efectele sale.

  2. Va multumim pentru ca ne anuntati, cel mai bine este sa stim din timp, astfel poate mai putem face ceva….sper sa nu fie acest cutremurt de care se tot vorbeste ,asa curand, sau macar sa fie de o intensitate mai mica. Acum ce-o vrea Domnul.
    Multumim

  3. @Admin sa stii ca toti suntem dobitoci care incercam sa intelegem ceva din carte si ne dam cu presupusul atata timp cat decodarea mesajelor vor veni de la sursa INTR-O ALTA CARTE …sau macar pe sit la momentul potrivit(sper)!

    Si tu ai fi ca noi daca nu ai comunica periodic cu dl.Istrate- dar tu faci PUZLLE cu noi….(mai zici un numar..mai trimiti la carte…si tot asa pana cand uite unde se ajunge la o discreditare a dl.Istrate )

    “Din pacate vor exista multi dobitoci care vor incerca sa INTERPREZE EI MESAJELE SI SA GASEASCA EI SOLUTII, si dupa ce gresesc sa dea vina pe dl Istrate”. Sa sii ca in carte nu sunt decodificate mesajele -contine doar chei de decodificare ,care sunt proprii domnului Istrate si pana la urma nu noi trebuie sa dam raspunsuri dobitoace – ci noi trebuie sa primim informatii iscusite!
    Nu o lua in nume de rau ,dar toti asteptam informatii cat se poate de bune !

    Te intrebi “Despre 2012??” si eu ma intreb de unde 2012 pentru ca in carte nu am vazut nicaieri aceasta data ce sa se vorbeasca despre aceasta data…spune TU

    Dupa ce citesti te rog sa stergi postu cat mai repede.

    Admin:
    Eu o parerea cinstita e merita sa apara pe post, dar din pacate faceti parte din cei 10% care inteleg ce este cu blogul asta.

  4. @Admin de ce nu sunteti corect sa spuneti ca a dat-o in bara in 2001 dl Istrate.Si atunci zicea de un cutremur de 8 si ca Casa Poporului va fi neincapatoare pentru sinistrati.Apoi dvs cum puteti sa spuneti ca de fapt a fost “cutremurul “din SUA.Ce au venit cei din SUA sa stea in Casa Poporului .Aici scuzati-ma dar nu sunteti corect

    Admin:
    Vad ca dvs extrageti ce doriti. A fost MARELE CUTREMUR SI NU S-A UMPLUT CASA POPORULUI?

  5. @admin mersi pentru carti…aici diana…nu ma asteptam sa am cartile asa repede …abia astept sa ma delectez…..

    vad ca lumea aici are mintea din ce in ce mai intunecata ….e pur si simplu orbita….dar hai ca poate ii lamuresc eu un pic asa cu riscul sa fiu considerata neprofesionalista sau sa ii zicem asa cu riscul ca imi tradez meseria….insa ma stupefiaza faptul ca lumea e atat de credula in acest mogul imens in acest mare manipulator care reprezinta mass-media….Am studiat jurnalismul…ador puterea cuvantului si chiar daca mai am mult de invatat credeti-ma ca stiu ce vorbesc…Lucrez de aproape 2 ani in televiziune…am facut practica atat in presa scrisa cat si in radio…acum 1 an am terminat facultatea iar licenta mea s-a bazat si pe un studiu aprofundat asupra psihologiei stirilor asupra efectelor pe care le are asupra oamenilor si in primul rand efectele televiziunii asupra omului iar daca cineva vrea sa afle mai mult sa imi zica ca o sa le explic mai mult pentru ca argumente am din plin….nu va mai lasati inselati de toate stirile care apar in presa, la televizor sau la radio…..multe sunt niste mari minciuni sau sunt doar niste speculatii…Lucrez in domeniul asta si stiu despre ce e vorba…Credeti-ma ca am vazut multi oameni care au inventat stiri doar de dragul ratingului de dragul vanzarii ziarului …am fost sfatuita chiar in unele momente sa construiec propriile mele speculatii…insa sa am grija cand le dau drumul …pentru ca daca stiu cum sa fac lucrul asta pot sa fac o adevarata revolutie…si acea stire chiar sa aiba loc…Am vazut cum oameni vin si cer anumite articole si platesc bani grei numai sa apara in ziar sau la tv…Lumea e parsiva si ar face orice pentru a induce poporul in eroare, pentru al manipula si a i se supune lui. Asa ca nu va mai incredeti in tot ce apare la televizor si tot ce cititi pentru ca multe stiri sunt pur si simplu bruiate…chit ca sunt de jurnalisti chit ca sunt de partronii lor sau de altcineva din umbra …chit ca jurnalistul a inteles total altceva si a relatat ceea ce a inteles el fara sa respecte o regula de baza a jurnalismului, regula celor 3 surse…o stire trebuie sa aiba la baza cel putin 3 surse….altfel nu e stire…credeti-ma ca peste 50% din stirile din ziua de astazi nu mai au la baza aceasta regula …unele fiind pur si simplu inventate…E greu ca jurnalist sa fi cinstit cand deasupra ta se afla un patron corupt…pentru ca in momentul in care iti vine si iti spune vreau sa faci subiectul cutarita in care vinovat sa iasa persoana asta si nu cealalta ….tu trebuie sa faci exact ceea ce ti se spune altfel adio pa si la revedere…ca sunt atatia care ar da orice sa aiba un job si un salariu bunicel…Asa ca nu mai credeti tot ce auziti ca multe stiri au dedesupturile lor….credeti-ma ca sunt multe lucruri pe care un cetatean ca oricare altul nu le poate vedea…unele nu le vedem nici noi pentru ca suntem indusi in eroare… nu va mai lasati manipulati si ganditi inainte sa trageti o concluzie..intoarceti subiectul pe o parte si pe alta si in primul rand informativa inainte sa acuzati sau sa judecati ceva……
    Si de ce spun asta…Unul la mana NIMENI NU VA OBLIGA SA CUMPARATI cartile domnului Istrate, nimeni nu va pune un pistol la tampla si spune daca nu iei cartea asta te impusc! da? SUNTETI LIBERI SA FACETI CE VRETI SA VA LUATI PROPRIILE DECIZII!!! Atunci daca nimeni nu va obliga nu mai afirmati faptul ca pe admin si pe domnul Istrate il intereseaza doar sa vanda cartea!
    Doi la mana: Voi chiar nu observati ca panica nu e buna de nimic ci mai mult lucreaza impotriva voastra si va face sa vedeti probleme acolo unde nu sunt??? Eu nu inteleg de ce va panicati atata…De sute de ani de zile cam la 20-30 de ani a fost cate un cutremur mare in Romania…Ultimul cutremur asa mai mare si care a afectat destul de mult Romania a fost cel din 77…da? Suntem in 2009 oamenilor! Cati ani au trecut de atunci??Peste 30 oricum…atunci e clar ca mai devreme sau mai tarziu un cutremur tot trebuie sa apara, cu preziceri sau fara preziceri ….asa ca nu va mai panicati atata …incercati sa va gasiti un punct de echilibru si ganditi lucrurile asa cum trebuie…nu mai trageti concluzii pripite si pline de panica……
    Trei la mana cutremurul va veni fie cu prezicere fie fara …de venit tot o sa vina…pentru ca asta e natura asta e puterea naturii…si nu ai cum sa te impotrivesti mai ales cand in ultima vreme noi oamenii am alterat-o din ce in ce mai rau…Asa ca astea sunt pur si simplu efectele greselilor noastre si inconstientei noastre….Nu vedeti ca vremea s-a schimbat de la an la an…tot mai multe catastrofe, fenomene naturale dezastruoase, catastrofe, tunamiuri, incendii, uragane si alte nebunii se intampla pe intreg mapamondul..??? Adevarul ca de juma de secol incoace mass-media s-a dezlantuit enorm….iar aceste astfel de evenimente sunt din ce in ce mai mult promovate..nu exista buletin de stiri in care sa nu apara o catastrofa, un fenomen al naturii, o crima, un spanzurat, un accident etc…exemplu clar e PROTV-ul care numai spanzurati, impuscati, arsi si alte mari catastrofe apar zi de zi la stiri….Atunci de ce va mai intrebati ca au loc aceste fenomene???Nu oare noi suntem vinovati de toate acestea???Poate nu direct, insa inderct cu totii suntem…mai devreme sau mai tarziu…Iar daca vine un cutremur singurul lucru pe care Istrate vrea sa il faca este ca lumea sa fie pregatita, sa stie ce are de facut, sa stie cum sa se apere, cum sa supravietuiasca in cazul unei catastrofe!! Nu credeti ca este mai bine sa fiti pregatiti sa stiti ce trebuie sa faceti in cazul in care se intampla???decat sa va prinda total nepregatiti…Credeti-ma ca altfel actionati atunci cand sunteti pregatiti decat atunci cand va prinde pe neasteptate. Rata supravieturii dumneavoastra creste simtitor!!! Asa ca eu zic sa va ganditi bine inainte sa le scoateti pe gura si sa acuzati pe altcineva…ca s-ar putea sa nu aveti dreptate…iar doi informativa din mai multe surse…cautati…cautati ceea ce nu va este clar…intrebati..insa punteti intrebari logice si la care se poate raspunde…nu aberatii…si sper ca am reusit macar sa lamuresc sau sa schimb parerea macar a 10% din oamenii care intra aici pe site….si sper ca v-ati dat seama care a fost greseala voastra sau ai sa nu ii zicem greseala …ci pur si simplu naivitatea unor oameni care se pripesc sa traga concluzii fara sa gandeasca ceea ce spun…

    Daca mai aveti anumite nelamuriri…intrebati-ma…si poate pot sa va ajut si eu cu ceva…pt ca la fel ca admin-ul sunt pasionata de astfel de lucruri, preziceri si tot ce tine de psihologie…

    Daca au fost greseli de scriere…scuzele de rigoare…dar sunt nedormita de vreo 2 zile …si sunt destul de obosita incat sa mai stau sa verific intreg textul …Va doresc o seara placuta si o minte limpede!

    Admin:
    Iti multumesc, dar cred ca in curand voi taia in carne si in oase pe cei care vor mai incerca sa modifice adevarul sau sa rastalmaceasca cuvintele.

  6. ai dreptate DienutzaX

  7. da , ai perfecta dreptare DienutzaX

  8. “Cine nu crede,va trai evenimentul” este replica mea preferata in ceea ce il priveste pe domnul Istrate.Inteleg scepticismul unora,avand in vedere ca de-a lungul timpului au existat si “profeti mincinosi” si cate un domn Hancu,care de multe ori au reusit sa creeze panica, dar nu inteleg mitocania acestora,stand si citind unele mesaje. Si eu sunt sceptic in privinta “unilor clarvazatori”,dar in acelasi timp stiu ca vizionarii au existat din totdeauna,iar domnul Istrate este unul din cei autentici,avand in vedere ca evenimentele prevestite de dansul, si cel mai important,puse pe hartie inainte de a se intampla,s-au implinit.Intr-adevar in urma declaratiilor facute de domnul Istrate la Tv oamenii sunt foarte speriati,dar ceea ce ma linisteste si ar trebui sa ii linisteasca pe toti este faptul ca data cutremurului va fi postata pe blog,fapt in urma caruia ar trebui sa ii multumim domnului Istrate si nu sa il blamam,avand in vedere ca se stie ca un cutremur mare ar trebui sa urmeze,eveniment confirmat inclusit de Institutul de Seismologie.Si daca tot vom trai evenimentul inevitabil, nu avem nimic de pierdut daca in ziua care va fi confirmata pe blog ne vom lua masuri de siguranta.Multa sanatate si mii de multumiri domnului Istrate pt ca impartaseste cu noi viziunile dansului, iar lui Admin pt munca depusa si raspunsurile promte la intrebarile oamenilor.Asteptam cu nerabdare noi informatii.

  9. “Din pacate vor exista multi dobitoci care vor incerca sa INTERPREZE EI MESAJELE SI SA GASEASCA EI SOLUTII, si dupa ce gresesc sa dea vina pe dl Istrate.”
    Adica eu sunt o dobitoaca pentru ca am citit in cartea domnului istrate si pe blog mesajele acestuia si incerc sa inteleg cand va fi cutremurul.De ce nu ne ofera chiar dansul o interpretare a acestora pe masura ce evenimentele au avut loc sau pe masura ce se apropie desfasurarea unui eveniment prevazut ca sa nu mai batem noi campii ca niste dobitoci.Nimeni nu da vina pe dansul, pentru ca mesajul este scris asa cum a fost primit, dar trebuie incercata si o interpretare la un moment dat mai ales pentr mesajele care prevad catastrofe,pentru ca dupa, este tardiv.Dansul are deja confirmarea ca este un mare vizionar.Foarte multe din mesajele dansului cuprind evenimente care s-au intamplat intocmai.Si in alta ordine de idei, in lipsa altor informatii, trebuie sa fac si eu ceva.E un fel de terapie impotriva stresului legat de cutremur, ca si faptul ca scriu pe acest blog.

    Admin:
    Si daca cutremurul va fi peste 10 ani… tot asa o s-o tineti? Ganditi mai simplu, dl Istrate cand va avea confirmarea unui lucru il va posta. Incercati sa intrati 10 sec dimineata si 10sec seara, nu e nimic.. inseamna ca nu e nimic.

  10. o mica intrebare, cutremurul va fi in acest an, (2009)?

    Admin
    Nu pot confirma, daca apare ceva va fi anuntat pe blog

  11. @totEu Dupa cateva saptamani de agitatie si dezbateri si…interpretari de calendare mayase si ortodoxe cu sarbatorile cele mai importante din aceasta luna si numerologii extreme plus transpiratie si nopti nedormite din cauza stresului fizic, nu seismic, plus studiile in ce priveste comportamentul animalelor si a vremii, ca sa nu mai zic de fazele importante ale lunii, mai precis luna plina plus statisticile din anii in care seismele au depasit 6 ºR mai exact 1940, 1977, 1986, 1990 respectiv 2004….updatarea siteurilor de referinta in ceea ce priveste comportamentul scoartei si studierea microseismelor si seismelor subcrustale si de adancime mare (peste 100 km), sau sa nu mai vorbim despre studierea procesului de supravietuire dupa seism, aprovizionarea cu hrana si lanterne si fluier in caz ca nu prea ai voce cand strigi “Ajutor!”, plus cheile specifice de inchidere a gazului si apei, ca sa nu te trezesti ca seismul are si o replica…de data asta artificiala, plus bateriile de la radio pentru a fi la ordinea zilei cu stiri….si vii tu cu stupida intrebare, rectific <>: CUTREMURUL VA FI IN ACEST AN????? Normal ca NU….stie.

  12. @Admin. Nu mai inteleg nimic. Cuma sa fie peste 10 ani? Cred ca trebuie sa faceti o recapitulare.Este vorba de imaginea dlui Istrate.Deci, ce stie dansul pana in momentul de fata legat de cutremur?

    Admin:
    Era o figura de stil 🙂

  13. @Admin
    Am inteles ca era o “figura de stil” dar in emisiunea de la OTV dl.Diaconescu a spus ca o sa-si schimbe sediul in vara si ca spera sa nu il prinda cutremurul aici iar dl.Istrate a spus ca nu mai apuca si daca ma gandesc la faptul ca tot dl.Istrate a spus ca va fi intr-o zi de sarbatoare legata de Iisus deduc faptul ca acest cutremur va fi anul acesta de Florii sau de Pasti.Cred ca am gandit foarte simplu si logic. Ma gandesc totusi ca poate a fost dansul putin stresat sau obosit, intergatoriul moderatorilor fii foarte greu de suportat.Multumesc pentru raspunsurile anterioare.Daca logica mea este gresita va rog sa ma corectati.

  14. @totEu
    te cheama ionut?

  15. @andrei
    esti tare omule. de cind am aflat de cutremur aproape ca am uitat sa mai zimbesc. sint tare disperata , mai mult pt copilul meu. nu am chef de nimic si stau incordata tot timpul, dar tu ai reusit sa ma faci sa rid cu lacrimi. de unde le scoti,frate? ma refer la raspunsul pt totEu. super tare.

  16. buna!!sunt din buzau si sunt foarte speriata deoarece locuiesc intr un bloc cu bulina .cat de tare se va simti cutremurul la buzau .va rog sa mi raspundeti .multumesc anticipat.astept raspunsul dvs.

  17. Ce o fi cu dl.Admin.? Daca o fi patit ceva?
    D-le Admin. daca sunteti doar obosit ridicati macar un deget, sa stim ca sunteti bine.

Adauga un comentariu

This site is protected by WP-CopyRightPro